VÁNOČNÍ BALÍKOMETR - JAK TO KDE JEZDÍ?

Zaslat Returns

Správa servisních zakázek a zpětná logistika jednoduše! Služba Zaslat Returns umožní vašim zákazníkům snadné řešení reklamací a vratek výrobků včetně integrované objednávky svozu.

Jak Zaslat Returns funguje?

Jet osobně s vadným výrobkem k prodejci, vše si složitě vysvětlovat, vypisovat a čekat bez informací 30 dní, než bude oprava dokončena. Běžný standard reklamačních procesů. Zaslat Returns je vaší cestou do budoucnosti reklamací. Myslíme na pohodlí vaše i vašich zákazníků. Výrobek teď stačí jen zabalit!

  1. Zákazník vyplní popis závady a své osobní údaje.
  2. Výrobek je svezen do servisu buď přímo od zákazníka nebo ze sběrného místa. Alternativně lze výrobek do servisu dodat osobně.
  3. Servis výrobek opraví.
  4. Výrobek je odeslán zpět zákazníkovi nebo na sběrné místo. Alternativně si může zákazník výrobek vyzvednout osobně. A je hotovo!

Proč zvolit Zaslat Returns?

  • Všechny informace o reklamacích a opravách výrobků najdete na jednom místě. Včetně zařízení logistiky.
  • Žádosti o servis volitelně autorizuje vaše zákaznická linka.
  • Zákazník si může kdykoli otevřít stránku své opravy a vidět aktuální stav a prognózu, včetně všech protokolů či faktur k zakázce
  • Součástí služby je integrované komunikační rozhraní se zákazníkem včetně nahrávání souborů a možnosti interní komunikace servisního střediska a zákaznické linky.
  • Možnost dynamicky směrovat zakázky do smluvních opraven dle vytíženosti, servisovaného sortimentu nebo aktuální potřeby.
  • Na jedné stránce si zákazník sám objedná dopravu i servis.
  • Možnost přeshraničního servisu včetně celních regionů (USA, UK, mimoevropské země).
  • Nastavitelnost vícejazyčného rozhraní - aktuálně česky, slovensky, anglicky.

Podporované platformy

  • Stolní počítače a mobilní zařízení - moderní webová aplikace.
  • Externí zařízení a systémy díky rozhraní API - export i import zakázek a souvisejících dat.
  • Mobilní zařízení Android a iOS - mobilní aplikace.

Reklamační/vratkový formulář pro vaše zákazníky vždy pouze webový pro všechna zařízení, mobilní aplikace jsou určeny pro vaši pohodlnější správu.

Chcete Zaslat Returns vyzkoušet ve vašem podnikání?

Pilotní provoz

Co to pro vás znamená?

  • Systém zcela zdarma implementujeme a nakonfigurujeme pro vaše značky.
  • Provoz po dobu testování je bezplatný, mimo nákladů na dopravu dle aktuálních cen Zaslat.cz.
  • Pokud nebudete spokojeni, můžete spolupráci bez závazků ukončit.

Dlouhodobá spolupráce

Co to pro vás znamená?

  • Jednorázový poplatek za implementaci (podle složitosti, rozsahu dat a vašich požadavků)
  • Cena: dle vaší volby za jednotlivé zakázky nebo měsíčním poplatkem za provoz systému.
  • Vždy v ceně aktuální verze systému a technická podpora bez dalších nákladů.

Kontaktujte nás!

Spojte se přímo s produktovým manažerem Zaslat Returns a domluvte si s ním setkání a prohlédnutí živé demoverze

Jan Grmela
Product Manager Zaslat Returns