Omezení doručování z důvodu povodňové situace

Sledování zásilek

Jednoduchý nástroj Sledování zásilek vám umožní sledovat kompletní cestu vašeho balíku - kde svoji trasu začal, kde byl přeložen, kdy bude doručen, a kdo balík při doručení převzal.

Jak sledovat zásilku?

Informace ve sledování zásilky přebíráme od našich dopravních partnerů. Pokud vyhledáte tracking vaší zásilky, zobrazí všechny informace, které nám dopravce doposud poskytnul.

Co vše je díky sledování zásilky možné zjistit:

  • Kdy orientačně kurýr pro zásilku přijede,
  • kde v přepravě se zásilka nachází,
  • jestli nevznikly nějaké potíže bránící vyzvednutí nebo doručení zásilky,
  • kdy bude zásilka přibližně doručena., atd.

Pokud dopravce poskytuje kontakt na své kurýry, telefonní číslo se taktéž zobrací ve sledování zásilky.

Ve sledování zásilky naleznete i odkaz na:

  • storno přepravy (o to je možné požádat pouze před předáním zásilky kurýrovi do přepravy),
  • založení reklamace (pokud si při doručení všimnete, že je zásilka viditelně poškozená, nezapomeňte s kurýrem sepsat zápis o škodě a zásilku vyfoťte)
  • hodnocení našich služeb.

Kde najdu číslo IZxxxxxxxxxx?

Číslo IZxxxxxxxxxx je identifikační číslo vaší zásilky v našem administrativním systému. Podle tohoto čísla můžete jak vy, tak my sledovat informace o zásilce po celou dobu přepravy. Ačkoliv se liší od čísla balíku u dopravce, které je uvedeno na štítku zásilky, pro systém Zaslat.cz to není žádný problém.

Identifikační číslo vaší zásilky naleznete v e-mailu, který potvrzuje vaši objednávku přepravy. Zaslali jsme vám jej na e-mailovou adresu, kterou jste uvedli v objednávce. Číslo IZ je uvedeno i v dalších e-mailech, kterými vás informujeme o průběhu přepravy.

Pokud si nejste jistí, zda vaše zboží splňuje podmínky přepravy, neváhejte nás kontaktovat. Rádi vám poradíme.