Recenze, hodnocení a zkušenosti zákazníků
Abychom rozptýlili případné pochybnosti o tom, jak jsou naše služby spolehlivé a zda doopravdy fungují, vznikla tato stránka. Za osm let provozu jsme nasbírali přes 70 000 hodnocení se zpětnou vazbou našich zákazníků. Každé zpětné reakce na uskutečněnou přepravu si velmi ceníme a už se těšíme na tu vaši!
Jsem rada ze byl balik dorucen ale jsem zklamana nevlidnosti ridice ktery zasilku od nas prebiral, a taky celym systemem kdy pro nabirani baliku neni dany ani zhruba cas, ale clovek musi cekat doma od 8-18h bez toho aby vedel kdy ridic prijede.
Jsem maximálně spokojená. Vybraná spedice si zásilku vyzvedla tak jak bylo avizováno a balík byl doručený následující den.
Maximální spokojenost! Vše proběhlo neskutečně rychle. V úterý balík vyzvednut a dnes (středa) byl balík již doručen v Athénách. Moc děkuji. Příště ráda opět využiji Vašich služeb.
Jsem ráda že taková služba existuje, přijede, plácne štítky na balík a odveze ho na místo určení. A kdyby ho i sami zabalili, dala bych i 10 hvězdiček. S malým balíčkem není problém ale na velký balík často nemůžete sehnat ani krabici, natož ho pořádně zabalit.
Tak to byla rychlost :-) .. děkujeme za spolupráci a zdravíme řidiče ;-) .. Hezký den, Sakmar Albion plus
OK, bezproblémová komunikace - pro velké zásilky rozhodně zajímavá cena
Super fungující služba, využito po několikáté a určitě ne naposledy. Vřele doporučuji.
Vše v pořádku a rychle doručeno.
Naprostá spokojenost+den doručení dříve
Objednání i odevzdání balíku bylo jednoduché a balík byl doručen následující den v perfektním stavu.
Doručení proběhlo, ale oproti uvedeným 2 dnem proběhlo po 6 dnech od odesílání (odeslání ve středu, doručeno v úterý).
Děkuji. Vše v pořádku.
Naprostá spokojenost!
Přeprava relativně drahá, kurýr naštěstí velmi příjemný, ale co mi vadilo nejvíc je webové rozhraní pro sledování zásilky, to mělo hned několik much: 1. den kdy jste si původně měli zásilku přebrat, se v rozhraní objevila hláška "Zásilka převzata kurýrem", přestože to nebyla pravda 2. den na to mi přišla sms, že ten den budete přebírat balík, následně se ve webovém rozhraní zobrazilo že se zásilku nepodařilo vyzvednout - nikdo tu opět nebyl ani nevolal 3. časové intervaly během kterého si máte zboží vyzvednout jsou moc široké, nezlobte se, ale 8-18 je pro většinu lidí nereálné být doma Co by to tedy chtělo zlepšit? Začnu od konce 1. časová rozhraní dávat max 2-3 hodiny 2. místo textu "Zásilku nepodařilo vyzvednout" psát něco ve stylu "Zásilku jsme nebyli schopni přebrat" - to na mě jako na zákazníka působí značně lépe 3. Nelhat, když zásilku nepřeberete, nepište že jste ji přebrali, prostě napište že jste z kapacitních důvodů zásilku nepřebrali 4. když tohle opravíte / vylepšíte, cena bude +- adekvátní, pokud to opravovat nehodláte, měli byste zlevnit, protože alternativy jsou a často jsou lepší
Vše funguje perfektně.
top strop
Odeslání proběhlo v pořádku, zákazník balík obdržel. Líbí se mi při tvorbě zakázky možnost tisku štítků na různou pozici na A4. Dobrá práce :-)
Intuitivní zadávání zásilky, rychlé a spolehlivé doručení, zlepšila bych kategorii nabídky výběru podávajícího místa dle zkratového zadání. Nejlepší cena Balikovny.
Odporúčam
All good thank you
Standartní, výhodou bylo převzetí balíku z domu.. došel během 2 dnů...díky.
Nemá to chybu!!!
Velmi rychlé, přehledné odeslání, dobrý cena a rychlé doručení. Taky je fajn, že lze poslat i rozměrnější zásilky, což mnoho dopravců neumí,
Za 3 dny do Belgie... za mě dobrý.
Úžasná spolupráce s kurýrem.. Mohu jen a jen doporučit !!!
Úžasná spolupráce s kurýrem.. Mohu jen a jen doporučit !!!
Jako vždy profesionální jednání a dodání zásilky bez problému. Velká spokojenost.
Skvělá práce!!!
Komunikace, rychlost dodání na jedničku
Vše v pořádku..žádný problém. Řidič velice ochotný.