Zahajujeme expanzi po Evropě
K 1. 5. 2020 jsme úspěšně spustili službu Zaslať.sk pro naše slovenské přátele, a to rovnou i s novým objednávkovým procesem a designem webu, který tak můžeme otestovat a následně použít i pro mateřské Zaslat.cz.
Jsme internetová přepravní služba a jsme tu pro každého, kdo potřebuje poslat jakýkoliv balík. Věříme, že by každý měl mít nárok na kvalitní a spolehlivé přepravní služby, ne jen velké firmy.
Žádné podmínky, minimální objemy a smlouvy. Jsme lidi a lidi spojujeme, rádi a každý den. U nás stačí jen zabalit, vše ostatní nechte na nás. Seznamte se s námi!
Služba Zaslat.cz stojí na pevných základech položených zkušeným manažerským týmem, který vyrostl na celé řadě firem zaměřených na technologie.
Snažíme se každého nového člena naší posádky hledat mezi známými a kamarády. Proto u nás panuje opravdu přátelská atmosféra, která dalece přesahuje hranice pracovní doby.
Seznamte se!
Miro je srdcem i mozkem služby Zaslat.cz. Spolu se svým kamarádem z vysoké školy službu Zaslat.cz založil a stará se o její plynulý chod.
Standa přivedl myšlenky k životu, vybudoval od základů aplikaci Zaslat.cz a podílí se na strategickém směřování firmy.
Zaslat.cz původně vznikl jako projekt firmy CELKOM Praha vedeným Tomem. Ten se od začátku podílí primárně na strategickém řízení firmy.
NAŠE MISE
Chceme poskytovat kvalitní, přesto levné přepravní služby pro každého, bez složitých smluv a minimálních objemů.
NAŠE VIZE
Chceme být lídrem na trhu internetových přepravních společností ve střední a východní Evropě.
KLÍČOVÉ HODNOTY
O naše zákazníky i zaměstnance se staráme jako o naše partnery. Respektujeme a nasloucháme.
K 1. 5. 2020 jsme úspěšně spustili službu Zaslať.sk pro naše slovenské přátele, a to rovnou i s novým objednávkovým procesem a designem webu, který tak můžeme otestovat a následně použít i pro mateřské Zaslat.cz.
Koronakrize a s ním související nouzový stav se dotkl i nás. Kromě toho, že jsme se museli ze dne na den naučit pracovat z home office, kam jsme přesunuli i celou naši zákaznickou péči, setkali jsme se s enormní poptávkou po našich službách, a to až dvojnásobně. Doručení ode dveří ke dveřím totiž nikdy nemělo větší smysl, než právě teď. Pracovali jsme X hodin přesčas, sháněli nové posily na zákaznickou péči a ještě jsme stíhali doručovat roušky zdarma po celé ČR i do zahraničí.
V tomto hektickém období jsme nezapomněli opomenout velký milník, kterého jsme společně dosáhli, a to 500 000 spolehlivě doručených zásilek. Jsme vděční za každého nového i vracejícího se zákazníka.
Velké změny, kterými jsme procházeli, se neobešli bez nových posil. Naše řady doplnil strategický marketér Martin Kudera, který se do té doby podílel na vybudování úspěšných digitálních businessů v oblasti online marketingu. Tým posílila i Markéta Kudera s marketingovými zkušenostmi z firem jako je DámeJídlo.cz nebo TisknuLevně.cz, UX/UI designér Robert Blecha, programátor Dominik Polák a všestranný grafik Tomáš Nadymáček.
Rok 2019 byl ve znamení budování nové značky pro jižní Afriku. Pojítkem mezi Českem a JAR se stal náš nový kolega, zkušený manager Marco Carosini. Od samotného loga, nového webu, přijetí britského kolegy Craiga k nám do kanceláře v Brně, až po nasmlouvaní dopravců a dalších partnerů jsme v lednu roku 2020 spustili globální verzi Zaslat.cz - Parcelspot.com.
Nikdy jsme investora proaktivně nehledali, přesto nám do e-mailu dorazila zpráva až z Afriky, kterou jsme naštěstí za spam nepovažovali. Oslovili nás úspěšní obchodníci z JAR, kteří přišli s návrhem vybudovat obdobnou službu, jako je Zaslat.cz, také v Africe. Po desítkách hodin hovorů, diskuzí i oboustranné návštěvě jsme si podali ruce a začali vyvíjet novou službu pro nové, neprobádané zákazníky a nám neznámé území JAR.
Abychom lépe vyplnili trh přepravních služeb a nabídli jednoduchou alternativu k Zaslat, přebíráme vedení společnosti Chytrybalik.cz. Jeho hlavním benefitem je přehlednost, rychlost a jednoduchost objednávky. Není možné provést rozšířené možnosti přepravy, které nabízí Zaslat.cz, pro běžné zásilky je ale ideální alternativou. Mezitím na Zaslat upravujeme design webu, vyvíjíme vlastní chat a chystáme se na expanzi do zahraničí - nejprve na Slovensko.
V průměru doručujeme přes 10 000 zásilek měsíčně, vánoční sezóna dokonce překonala hranici 20 000 balíků. Do teď si Miroslav Michalko většinu managerské agendy obstarával skvěle sám. Evoluce ho ale dostihla a uznává, že potřebujeme posily na obchod, účetnictví, marketing a celkový chod firmy, a tak přichází pět nových zaměstnanců. Vánoční věčírky začínají být náročné na prostory. Navíc se podařilo rozšířit naše služby i o prémiového dopravce UPS, díky kterému doručujeme zásilky i expresně do celého světa.
Počty balíků a s tím související tržby rostou meziměsíčně o 15 %, a to si žádá nové posily. Do týmu přichází čtyři noví zaměstnanci, a tak máme více prostoru pro vývoj první mobilní aplikace na přepravním trhu.
Celý rok od spuštění se služba vyvíjela a neustále upravovala. Spoustu věcí nás zaskočilo a probíhalo jinak, než jsme si představovali. Ze všeho jsme se ale poučili a neustále opravovali, upravovali, vyvíjeli. Zpětná vazba od našich zákazníků nás hnala kupředu, věděli jsme, že naše usílí má smysl. Rok po spuštění služby Zaslat.cz se dostáváme na hranici 1 000 zaslaných zásilek za měsíc a do nabídky našich dopravců integrujeme DPD.
V září roku 2014 vzniká Zaslat.cz se svým původním heslem - "Protože na každé zásilce záleží". Firma se skládá ze tří zakladatelů a jedné pracovnice zákaznické péče. Miroslav si vždy potrpěl na přátelské vztahy, proto své kolegy nejprve vždy hledá mezi svými kamarády. Všichni čtyři původní členové jsou tak dlouholetými přáteli. Jako první dopravce integrujeme GLS, Geis a TOPTRANS.
Miroslav proto oslovil Stanislava Sumbala, zkušeného vývojáře podnikových systémů. Díky přesvědčivému zápalu Miroslava pro celý nápad nemohl jinak, než souhlasit a podílet se na vytvoření revoluční přepravní služby Zaslat.cz.
Na začátku nebylo slovo, nýbrž gauč. Když zakladatel Zaslat, Miroslav Michalko, zjistil, že není tak snadné jakožto obyčejný smrtelník objednat přepravu gauče z Chebu do Brna a uviděl tak díru na trhu, kterou chtěl mladý houževnatý podnikatel vyplnit. Jakožto správný analytik si nejprve udělal průzkum trhu a jeho hypotézy se mu potvrdili. V Česku skutečně není lehké objednat si přepravu zásilek, pokud nejste firemní zákazník.
Spolupracovat s médii nás baví. Pravidelně se vyjadřujeme k aktuálnímu dění na přepravním trhu v předních online i tištěných médiích. Více v sekci napsali o nás.
Pracujete v médiích a zajímá vás téma přepravy zásilek? Kontaktujte nás, máme co říct.
Ať už potřebujete poslat balík soukromě pro jednorázové účely, nebo posíláte zásilky častěji,po ČR nebo do zahraničí, zařídíme vám spolehlivou přepravu.