Zásilkovnu, jednoho z nejoblíbenějších dopravců v Česku, objednáte přes Manažer zásilek. Zaslat tím rozšiřuje svoji nabídku na celkových 10 dopravců a zároveň výrazně navyšuje síť podacích a výdejních míst. Pro poslání přes Zásilkovnu můžete využít jejich více než 4 000 poboček a 2 500 Z-Boxů.
Přístup k Zásilkovně získají všichni firemní zákazníci automaticky. Žádné složité nastavování ani čekání na schválení. Stačí se přihlásit do Manažeru zásilek a můžete začít posílat, a to už od 63 Kč bez DPH.
Zásilkovna pro firemní zákazníky: Co potřebujete vědět
Přihlaste se do svého účtu v Manažeru zásilek a Zásilkovna už na vás bude čekat ve výběru mezi ostatními dopravci. Využijte její síť výdejních míst a boxů a nabídněte svým zákazníkům další možnost volby.
„Napojení Zásilkovny jsme maximálně zjednodušili. Firemní zákazníci už nemusí kontaktovat podporu nebo čekat na manuální schválení. Jakmile si u nás založí účet a vyplní IČO, mají Zásilkovnu k dispozici,“ vysvětluje Jiří Slováček, provozní ředitel Zaslat.
Tato změna urychluje spuštění přepravy a šetří čas e-shopům, které chtějí začít posílat balíčky co nejdříve. Co potřebujete vědět, abyste služby Zásilkovny na Zaslat využili na maximum? Tady je pár praktických informací, které se vám budou hodit:
- Zásilkovna funguje v režimu PUDO–PUDO Balíky tedy odesíláte z podacího místa na vámi zvolené výdejní místo.
- Ceny začínají už od 60 Kč A to bez nutnosti vyjednávat individuální smlouvy.
- Je potřeba mít vygenerovaný štítek Snadno si ho vytisknete přímo z Manažeru zásilek.
- Vratky jdou na stejné místo Pokud zákazník zásilku vrací, bude doručena zpět na podací místo, odkud byla odeslána.
💡 Pokud by se náhodou stalo, že Zásilkovnu v Manažeru zásilek nevidíte, ujistěte se, že máte ve svém profilu vyplněný název firmy a IČO.

Automatizovaná doprava? Napojte svůj e-shop přímo na Manažer zásilek
Zjednodušte proces odesílání zboží zákazníkům a ušetřete zdroje. Díky integraci vašeho e-shopu s Manažerem zásilek uvidíte všechny vaše nové objednávky přímo v přehledu na hlavní stránce platformy a vám už stačí jenom pár kliknutí a doprava je zařízená.
Zákazníci zároveň obdrží automatické notifikace a budou přesně vědět, co se s jejich objednávkou děje a jestli už je na cestě k nim. S Manažerem zásilek máte k dispozici nejen Zásilkovnu, ale i dalších devět kurýrních služeb – nechte zákazníky, aby si vybrali podle svého gusta.
Manažer zásilek propojíte s těmi nejznámějšími e-shopovými řešeními a získáte tak přehled o všech nových objednávkách i balíčcích na cestě. A pokud máte vlastní e-shopové řešení, ani to není překážka. Propojíte ho pomocí API.
Chytrá logistika vám dá náskok
Na trhu e-commerce panuje velká konkurence, a proto je důležité se odlišit a nabídnout „něco navíc”. Výběr z dopravců zajistí, že zákazníci spíše svůj nákup dokončí a vy tak zvýšíte konverze. Z průzkumů vyplývá, že zákazníci oceňují možnost výběru dopravce. To a spolehlivá doprava jsou pro 75 % nakupujících ty nejdůležitější faktory při výběru e-shopu, na kterém nakoupí.
Ačkoliv jsou výdejní boxy stále oblíbenější a 8 z 10 spotřebitelů volí právě doručení do boxu, tak mnoho zákazníků si rádo nechá doručit zásilku do zaměstnání. Možnost výběru je proto zásadní. S Manažerem zásilek získáte přístup k 10 dopravcům a více než 22 tisícům podacím a výdejních místům a boxům, aniž byste museli vyjednávat a uzavírat smlouvy s každým jednotlivým dopravcem. Manažer zásilek je bez závazků a minimálních objemů pro každého podnikatele.

Kromě spokojených zákazníků a přístupu ke spolehlivým dopravcům získáte mnohem více času na rozvoj vašeho podnikání a strategické úkoly. Operativu můžete s klidem nechat na Manažeru zásilek.
„Dříve jsem musela při objednání dopravy celou adresu příjemce a další veškeré informace vypisovat. Teď se všechny údaje přetáhnou automaticky do Manažeru zásilek, což je pro mě velké urychlení práce,” říká Tereza Rücklová, manažerka e-shopu Rückl
Proč je Zásilkovna mezi zákazníky tak oblíbená?
Zásilkovna patří dlouhodobě mezi nejvyhledávanější a nejspolehlivější dopravce na českém trhu. Nabízí širokou síť výdejních míst a boxů, cenově dostupné doručení a rychlou přepravu. Zákazníci si mohou zásilku vyzvednout cestou z práce nebo z nákupu, což je praktičtější než čekat doma na kurýra. Zásilkovnu hojně využívají jak e-shopy, tak lidé při posílání zásilek mezi sebou.
V loňském roce odbavila Zásilkovna rekordních 130 milionů zásilek a její popularita neustále roste. Drží si tak dominantní pozici mezi doručovacími službami v Česku.

Závěr: Oblíbená Zásilkovna na dosah ruky díky Manažeru zásilek
Prodáváte své zboží na e-shopu? Právě teď je ideální chvíle propojit ho s Manažerem zásilek. S nově dostupnou Zásilkovou získáte nejen přístup k jedné z nejoblíbenějších přepravních služeb v Česku, ale také možnost nabídnout zákazníkům flexibilní doručení, které skutečně ocení.
Otevřete dveře k chytré logistice se Zaslat – ušetřete čas, zvyšte konverze a zjednodušte každodenní provoz vašeho e-shopu. Ať už posíláte pár balíčků týdně, nebo vyřídíte stovky objednávek denně, Manažer zásilek se vám přizpůsobí.
