Jak služba Zaslat.cz funguje?

Zaslat.cz je revoluční přepravní služba, díky které už nemusíte podstupovat komplikovanou cestu na poštu. A na fronty můžete rovnou zapomenout. Jednoduše vyplníte informace a připravíte balík – ostatní vyřešíme my. Vaši zásilku vyzvedneme a rychle doručíme přesně tam, kam patří.
Každý potřebuje občas někomu něco poslat. Ať už rodině, známým nebo třeba za účelem prodeje. Váš balíček dopravíme i na druhý konec světa za skvělou cenu a v profesionální kvalitě.
Díky intenzivní spolupráci s předními dopravci jsme vám schopni nabídnout ucelenou nabídku přepravních služeb ať už posíláte jednorázově nebo zasíláte pravidelně větší množství balíků.
Objednat přepravu balíku je pak opravdu otázkou několika málo minut. Přepravu vašeho balíku objednáte jednoduše buď přes tento web nebo přes naši mobilní aplikaci.

Změřte velikost a váhu vašich balíků

Ujistěte se, že rozměry a hmotnost jsou co nejpřesnější, v případě pochybností buďte velkorysí a raději přidejte, zabráníte tak případným nepříjemným doplatkům. Nemusíte se bát, Zaslat.cz najde přepravce i pro nadrozměrnou zásilku.

Všechny údaje spolu s adresou Kde vyzvednout a Kam doručit vložte do formuláře na www.zaslat.cz, směle zadejte i více balíků naráz a pak jen klikněte na Pokračovat.

Vyberte službu a přepravce, který vám skutečně sedí

Zaslat.cz vám zprostředkuje jejich ucelenou nabídku, včetně různých kombinací služeb. Neustále také doplňujeme další služby, abyste vždy měli nejlepší nabídku přesně podle vašich potřeb.

Výběr je na vás, Zaslat.cz vám najde přepravní služby šité na míru právě vašim specifickým potřebám.

Doplňte detaily a zaplaťte online platební bránou

Vyplňování detailů může být nudné, určitě jim ale věnujte zvýšenou pozornost. Zaslat.cz umožňuje přihlášeným uživatelům ukládat oblíbené adresy, takže je nebudou muset znovu a znovu vyplňovat.

Do objednávky můžete postupně přidávat více zásilek a také v případě potřeby nastavit fakturační údaje. A pak zůstává jenom dokončit objednávku a zaplatit.

Zaslat.cz nabízí bezpečnou platbu pomocí platební brány GoPay.

Zabalte zásilku, případně vytiskněte štítek

Dovolili jsme si pro vás připravit pokyny pro balení zásilek. Doporučujeme pokyny dodržovat, společně se tak vyvarujeme eventuálním nepříjemnostem, přece jenom, jde o vaši cennou zásilku…

Většina služeb Zaslat.cz nepotřebuje vytisknout přepravní štítek. V případě, že jste si vybrali službu, která vlastní štítek vyžaduje, vytiskněte štítek a pevně jej přilepte k vaší zásilce. Nebojte se, pokud nemáte tiskárnu, stačí si vybrat službu označenou "Není vyžadován tisk štítku" a štítek si přiveze a nalepí kurýr.

Vyčkejte na příchod kurýra

Poté, co jste si zarezervovali kurýra a připravili zásilku, nezbývá než čekat na jeho příchod. U většiny přepravců není možné rezervovat konkrétní čas vyzvednutí. Kurýři vyzvedávají ve většině případů kdykoliv během dne mezi 8 a 18 hodinou, od pondělí do pátku, v závislosti na oblasti a vytíženosti.

V případě, že řidič nevyzvedne zásilky do 16:30 hod, doporučujeme, abyste nás kontaktovali. Pokud nemůžete čekat celý den, zkuste požádat například souseda nebo vedlejší firmu. Zásilku nemusí předat osobně objednatel služby.

 
 

Sledujte zásilku kdykoliv on-line

Každá zásilka objednaná přes Zaslat.cz má přidělen unikátní kód ve tvaru IZxxxxxxxxxx. Tento kód vám přijde spolu s potvrzením objednávky nebo ho můžete najít po přihlášení na váš účet. Pomocí tohoto kódu můžete sledovat svou zásilku od vašich dveří až k příjemci. Automatický monitorovací systém Zaslat.cz nás také upozorní, jestli se na cestě vyskytl problém, který se pokusíme vyřešit.

Tip:
Kód IZxxxxxxxxxx obdrží i příjemce. Při komunikaci se Zaslat.cz vždy sdělte právě tento kód.

Doručení kurýrem

Výborně, protože jste vyplnili telefon a e-mail, byl příjemce předem informován a kurýr dorazil na místo doručení. Pokud však příjemce nebyl z nějakého důvodu na adrese doručení přítomen, provede kurýr následující pracovní den další pokus o doručení. Většina služeb nabízí až tři pokusy o doručení. Výjimkou jsou některé země jako je Velká Británie, kde jsou balíky po prvním pokusu uskladněné k vyzvednutí na depu.

Systém Zaslat.cz vás samozřejmě o všech stavech zásilky informuje e-mailem nebo SMS zprávou.