Jak poslat balík online službou Zaslat.cz?

Zaslat.cz je revoluční přepravní služba, díky které už nemusíte podstupovat komplikovanou cestu na poštu. A na fronty můžete rovnou zapomenout. Jednoduše vyplníte informace a připravíte balík – ostatní vyřešíme my. Vaši zásilku vyzvedneme a rychle doručíme přesně tam, kam patří.

Přehrát video

3 snadné kroky k odeslání

1. Zabalte

Balík pečlive zabalte a o štítek se nestarejte. Kurýr ho přiveze.

2. Vyberte dopravce

Vyberte si přepravu, která vám nejvíce vyhovuje. Levnější, rychlejší po ČR nebo do zahraničí.

3. Předejte kurýrovi

Balík u vás vyzvedneme. Ať už jste doma nebo na jiné adrese. Nebo ho vyzvedneme na sběrném místě.

Změřte velikost a váhu balíků

Do formuláře na www.zaslat.cz zadejte všechny potřebné údaje.

Ujistěte se, že hmotnost a rozměry jsou co nejpřesnější, v případě pochybností buďte velkorysí a raději přidejte, zabráníte tak případným nepříjemným doplatkům. Nemusíte se bát, Zaslat.cz najde dopravce i pro nadrozměrnou zásilku.

Zabalte zásilku, případně vytiskněte štítek

Dovolili jsme si pro vás připravit pokyny pro balení zásilek. Doporučujeme pokyny dodržovat, společně se tak vyvarujeme eventuálním nepříjemnostem, přece jenom, jde o vaši cennou zásilku...

Vyberte službu a dopravce, který vám skutečně sedí

Zaslat.cz vám zprostředkuje jejich ucelenou nabídku, včetně různých kombinací služeb. Neustále také doplňujeme další služby, abyste vždy měli nejlepší nabídku přesně podle vašich potřeb.

Výběr je na vás, Zaslat.cz vám najde přepravní služby šité na míru právě vašim specifickým potřebám.

Doplňte detaily a zaplaťte online platební bránou

Vyplňování detailů může být nudné, určitě jim ale věnujte zvýšenou pozornost. Zaslat.cz umožňuje přihlášeným uživatelům ukládat oblíbené adresy, takže je nebudou muset znovu a znovu vyplňovat.

Do objednávky můžete postupně přidávat více zásilek a také v případě potřeby nastavit fakturační údaje. A pak zůstává jenom dokončit objednávku a zaplatit.

Zaslat.cz nabízí bezpečnou platbu pomocí platební brány ComGate.

Vyčkejte na příchod kurýra

Poté, co jste si zarezervovali kurýra a připravili zásilku, nezbývá než čekat na jeho příchod. U většiny přepravců není možné rezervovat konkrétní čas vyzvednutí. Kurýři vyzvedávají ve většině případů kdykoliv během dne mezi 8 a 18 hodinou, od pondělí do pátku, v závislosti na oblasti a vytíženosti.

V případě, že řidič nevyzvedne zásilky do 16:30 hod, doporučujeme, abyste nás kontaktovali. Pokud nemůžete čekat celý den, zkuste požádat například souseda nebo vedlejší firmu. Zásilku nemusí předat osobně objednatel služby.

Sledujte zásilku kdykoliv online

Dovolili jsme si pro vás připravit pokyny pro balení zásilek. Doporučujeme pokyny dodržovat, společně se tak vyvarujeme eventuálním nepříjemnostem, přece jenom, jde o vaši cennou zásilku…

Většina služeb Zaslat.cz nepotřebuje vytisknout přepravní štítek. V případě, že jste si vybrali službu, která vlastní štítek vyžaduje, vytiskněte štítek a pevně jej přilepte k vaší zásilce. Nebojte se, pokud nemáte tiskárnu, stačí si vybrat službu označenou "Není vyžadován tisk štítku"a štítek si přiveze a nalepí kurýr.

Doručení kurýrem

Výborně, protože jste vyplnili telefon a e-mail, byl příjemce předem informován a kurýr dorazil na místo doručení. Pokud však příjemce nebyl z nějakého důvodu na adrese doručení přítomen, provede kurýr následující pracovní den další pokus o doručení. Většina služeb nabízí až tři pokusy o doručení. Výjimkou jsou některé země jako je Velká Británie, kde jsou balíky po prvním pokusu uskladněné k vyzvednutí na depu.

Systém Zaslat.cz vás samozřejmě o všech stavech zásilky informuje e-mailem nebo SMS zprávou.

Tak na co ještě čekáte?