VÁNOČNÍ BALÍKOMETR - JAK TO KDE JEZDÍ?

Jak poslat balík online službou Zaslat.cz?

Zaslat.cz je revoluční přepravní služba. Jednoduše vyplníte informace a připravíte balík. O vše ostatní se postaráme my. Vaši zásilku vyzvedneme u vás doma, v práci nebo na sběrném místě a rychle doručíme přesně tam, kam patří.

Přehrát video

3 snadné kroky k odeslání

1. Zabalte

Balík pečlive zabalte do krabice nebo balení pravidelných rozměrů.

2. Vyberte dopravce

Vyberte si přepravu, která vám nejvíce vyhovuje. Levnější, rychlejší po ČR nebo do zahraničí.

3. Předejte

Ať už si pro balík přijede kurýr, nebo jej zanesete na některé z tisíců sběrných míst, Zaslat vám v tom pomůže.

Změřte velikost a váhu balíků

Do formuláře na www.zaslat.cz zadejte všechny potřebné údaje.

Ujistěte se, že hmotnost a rozměry jsou co nejpřesnější, v případě pochybností buďte velkorysí a raději přidejte, zabráníte tak případným nepříjemným doplatkům. Nemusíte se bát, Zaslat.cz najde dopravce i pro nadrozměrnou zásilku.

Zabalte zásilku, případně vytiskněte štítek

Připravili jsme pro vás pokyny pro balení zásilek. Doporučujeme je důsledně dodržovat, chráníte tak obsah svého balíčku. Pozor, za balení zásilky vždy odpovídá odesílatel.

Vyberte službu a dopravce, který vám skutečně sedí

Zaslat.cz vám zprostředkuje jejich ucelenou nabídku, včetně různých kombinací služeb. Neustále také doplňujeme další služby, abyste vždy měli nejlepší nabídku přesně podle vašich potřeb.

Výběr je na vás, Zaslat.cz vám najde přepravní služby šité na míru.

Doplňte detaily a zaplaťte online platební bránou

Detaily adres odesílatele a příjemce i kontaktní informace vyplňte co nejpřesněji. Jedině tak budeme mít možnost vás informovat o všem, co se děje. Zaslat.cz umožňuje přihlášeným uživatelům ukládat oblíbené adresy, takže je nebudou muset znovu a znovu vyplňovat.

Do objednávky můžete postupně přidávat více zásilek a také v případě potřeby nastavit fakturační údaje. A pak zůstává jenom dokončit objednávku a zaplatit.

Zaslat.cz nabízí bezpečnou platbu pomocí platební brány ComGate.

Počkejte na kurýra nebo předejte balík na sběrném místě

Máme zabaleno a nezbývá než počkat na kurýra. Čas vyzvednutí zásilky si není možné rezervovat předem. Kurýři vyzvedávají zásilky obvykle kdykoliv během dne mezi 8 a 18 hodinou, od pondělí do pátku, v závislosti na oblasti a vytíženosti.

Pokud nemáte možnost celý den čekat na jednom místě (v práci nebo doma), můžete využít některé z tisíců sběrných míst našich dopravců Balíkovna a GLS. Stačí si jen na naší mapě vybrat to, které máte zrovna za rohem, anebo po cestě do práce. Možnost odnosu na sběrné místo si zvolíte už při vytvoření objednávky. U některých dopravců je v takovém případě nutné vytisknout si vlastní štítek. V případě, kdy nemáte možnost tisku štítku, využijte služeb Balíkovny, u které stačí napsat jméno a příjmení příjemce na balík a o štítek se vám postarají na konkrétním sběrném místě.

Doručení kurýrem

Výborně, protože jste vyplnili telefon a e-mail, byl příjemce předem informován a kurýr dorazil na místo doručení. Pokud však příjemce nebyl z nějakého důvodu na adrese doručení přítomen, provede kurýr následující pracovní den další pokus o doručení. Většina služeb nabízí až tři pokusy o doručení. Výjimkou jsou některé země jako je Velká Británie, kde jsou balíky po prvním pokusu uskladněné k vyzvednutí na depu.

Pokud míří zásilka na výdejní místo, příjemce má zpravidla 7 dní na její vyzvednutí. Následně se vrací zásilka buď na adresu odesílateli, pokud byla odeslána službou GLS, nebo na odesílací Balíkovnu, pokud byl balík poslán pomocí Balíkovny.

Systém Zaslat.cz vás samozřejmě o všech stavech zásilky informuje e-mailem nebo SMS zprávou.

Tak na co ještě čekáte?