Affiliate program Zaslat.cz

Máte svůj blog, webovou stránku nebo hodně přátel na Facebooku? Hledáte možnost, jak získat dodatečné příjmy z vašeho inzertního nebo komunitního portálu? Nabídněte uživatelům možnost přímo porovnat a objednat přepravu pro inzerované zboží a vydělejte na tom.

Náš partnerský provizní systém (tzv. affiliate program) je také určen pro všechny provozovatele magazínů, cashback portálů, kuponových webů, PPC guru, jednoduše každého, kdo si chce vydělat peníze. Připravili jsme pro vás provizní systém s bezkonkurenční výší provizí. Zapojte se ještě dnes a začněte vydělávat z každého obchodu, který se na vašem portálu uskuteční, registrace i použití jsou velmi snadné.

Chci se stát Affiliate partnerem

Důvody, proč do toho jít s námi

  • Provize ve výši 15 % z každé, i opakované, objednávky bez DPH
  • Další 2 % navíc po registraci zákazníka na portálu Zaslat.cz
  • Platnost cookies až 60 dnů, celou dobu je provize vaše
  • Balíky nejsou sezónní záležitost, posílají se po celý rok
  • Průměr 2,9 objednávky na zákazníka za dobu platnosti cookies
  • Skvěle konvertující affiliate s aktuálním EPC (přepočet ceny na klik) 4,6 Kč
  • Množství reklamních materiálů (připravené texty, bannery, tlačítka a především kalkulačky přepravy)
  • Možnost propojení přes API a využití dat portálu (adresa, rozměry a váha zboží)
  • Přiřazení zákazníka při příchodu z vlastní domény nebo odkazu aniž by se musely předávat parametry v URL
  • Živnostenský list není podmínkou
  • Přehledný a nezávislý provizní systém AffilBox.cz
  • Připravíme pro vás reklamní prvky na míru - reagujeme na individuální požadavky všech partnerů
  • Excelentní zákaznická podpora

Jak propagovat Zaslat.cz

  • Pomocí webu (inzertní portál, blog, magazín, microsite)
  • PPC (Sklik, Adwords, Facebook) – bez využití klíčového slova zaslat.cz
  • Fóra, komentáře, za předpokladu, že pravidla blogů tuto činnost umožňují
  • E-mailing osobám, které s touto formou marketingu vyjádřily náležitý souhlas
  • Facebook, Twitter, Instagram a další sociální sítě
  • Youtube, Vimeo
  • Bannerová reklama

Jak se zapojit do provizního systému

Cílová skupina

Balíky občas pošle skoro každý, zkuste se ale zaměřit na jednu ze čtyř cílových skupin

  • Majitel menšího e-shopu/obchodu, není tolik aktivní na Facebooku, 25 - 45 let, muž i žena, chce ušetřit čas a peníze, rozhodovací pravomoci. Může mít vlastní web nebo prodávat přes Aukro, Bazoš, Fler a podobně.
  • Mladý člověk vážící si ceny času, 25 - 35 let, aktivní na FB, očekává jednoduchý design, platbu online, preferuje mobilní aplikaci a možnost vše řídit a sledovat.
  • Maminka 25 - 40 let, co všechno nakupuje, prodává a vyměňuje. Aktivní na Facebooku, na diskuzních fórech. Může mít už někoho v zahraničí (sestra, syn). Cenově citlivá, ráda si porovná cenové nabídky.
  • Často cestující lidé nebo expati (bydlící dlouhodobě v zahraničí) a jejich rodinní příslušníci.

Materiály ke stažení

Nevíte si s čímkoliv rady? Zkuste náš FAQ nebo nás přímo kontaktujte. Rádi s vámi probereme možnosti spolupráce, pomůžeme s integrací a nastavením.