Zaslat.cz slaví úspěch! V žebříčku Deloitte středoevropských technologických firem jsme se v kategorii Rising stars umístili na skvělém 10. místě!

Internetový přepravce Zaslat.cz se v prestižním žebříčku Deloitte Fast 50 umístil na 10. příčce v kategorii Rising Stars. Tu pořadatelé popisují jako šanci pro nové rychle rostoucí technologické firmy s velkým potenciálem. Zaslat.cz tak uspělo v kategorii, kde začínali dnes nepřehlédnutelní světoví hráči jako Prusa Research, Kiwi.com či STRV. Žebříček vyhodnocuje firmy z 15 zemí. 

Celý článek

Z JINÉHO BALÍČKU: Hledali vypínač do domu, ale žádný se jim nelíbil. Řešení? Vyrobit si vlastní. “Chceme vrátit lesk a slávu českému designu a řemeslu,” říkají Katarína Rothová a Patrik Pokorný z KATY PATY.

Dívka KATY Katarína Rothová a chlapec PATY Patrik Pokorný kdysi hledali porcelánové vypínače do svého domu. Když je nesehnali, vyrobili si je sami. Z potřeby se nakonec stalo řemeslo a společně založili společnost KATY PATY, která je dnes největším výrobcem porcelánových vypínačů na světě. „Stát se lídry na celosvětovém trhu v tomto oboru je náš cíl,“ říkají partneři v podnikání i životě.

Celý článek

“Zůstaňte doma!” říká vláda. Ale, co když…

Zůstaň doma, nechoď, nedělej, a řada zákazů a příkazů je stále delší. Po více než půl roce odříkání si, je současná situace nelehká pro řadu lidí, pro některé i nepochopitelná. Jedno je ale jisto jisté, nejlépe uděláme, když skutečně všichni omezíme fyzické kontakty se svým okolím a zůstaneme ve svých domovech. Přesto, si nemusíme odříct úplně vše. Celý článek

Z JINÉHO BALÍČKU: “Online podnikání jde hrozně rychle kupředu a vše se rychle mění. To přináší neustálé výzvy,” říká zakladatelka e-shopu s dětskou módou uwolfky.cz, Ludmila Vargová.

Pamatujete si rok 2007? Nakupovali jste na internetu? Ludmila Vargová se ani tehdy nezalekla a rozjela svůj e-shop uwolfky.cz s dětskou módou. “Před těmi 13 lety jsem chtěla zkusit pracovat z domu, dokud jsou děti malé. Žádný business plán. Prostě jsem si řekla, že to zkusím,” popisuje. A zákazníků má dnes víc, než kdy dřív. Celý článek

Z JINÉHO BALÍČKU: “Dobré pivo není o tom, že ho sládek při vaření míchá vařečkou. Důležité jsou kvalitní suroviny,” vysvětluje sládek brněnských pivovarů Moravia a Lucky Bastard Jan Grmela.

V roce 2013 otevřel Jan Grmela s dalšími partnery v Brně malý pivovar Lucky Bastard. Podle Grmely šlo o proces tak trochu “punkový”. Své zákazníky si ale takzvané ejly našli velice rychle. Už o tři roky tak Lucky Bastardovi přibyl bratr – pivovar Moravia. “Pivo při výrobě neředíme vodou, dáváme mu dostatek času, aby spontánně ve sklepě uzrálo a snažíme se postupovat tak, aby nám samotným výrobky chutnaly,” prozrazuje tajemství úspěchu sládek Grmela. Kvůli jarnímu uzavření hospod s kolegy rozjel e-shop zitpivo.cz, ze kterého rozesílá pivo i díky Zaslat.cz. Celý článek

Z JINÉHO BALÍČKU: “Nápady na nové motivy se líhnou všude kolem,” říká Eva Polášková, která založila e-shop Stamplik.cz specializující se na výrobu a prodej originálních razítek.

Razítko jako podpis, razítko jako hodnocení, razítko třeba jen tak pro radost. Každý z nás už ho někdy použil, napadlo vás ale někdy nechat si vyrobit razítko na míru? Právě tam začalo podnikání Evy Poláškové – chtěla vlastní originální razítko. Celý článek