Bezkonkurenční ceny s PPL, výhodnější zahraničí a nový kabát Zaslat

Specialista zákaznické péče

V Zaslat.cz jsme si jistí, že i zasílání balíčků může být zážitek a nejen nezbytné trápení. Zásilky našich zákazníků posíláme s péčí do celého světa s nespočtem dopravních partnerů. K tomu přidáváme skvělý zákaznický servis a moderní uživatelský zážitek.

Kdo jsme?

Již od roku 2014 se snažíme měnit logistiku k lepšímu. Platforma, kterou vyvíjíme, pomáhá firmám i běžným zákazníkům odesílat balíky do celého světa s maximálním komfortem. Působíme v Česku, na Slovensku a od roku 2022 jsme součástí mezinárodní logistické skupiny Alsendo, lídra na trhu logistických řešení ve střední a východní Evropě. V rámci skupiny pracujeme na společném technickém řešení, s jehož vývojem bys nám pomohl.

Koho hledáme?

Kamaráda do teamu Zákaznické podpory, která se u nás v Zaslat.cz stará o desítky zákazníků každý den. Občas pomáháme s objednávkou, nebo výběrem vhodného dopravce, jindy jsme tak trošku detektivové, kteří ve spolupráci s dopravci hledají zatoulanou zásilku. Někdy také navazujeme na práci našeho obchodního týmu a oslovujeme zákazníky, kteří opustili naše služby. Rozhodně se nemusíš bát, že by u nás byla nuda. Navíc tě čeká i skvělý tým kolegů, který ti vždy rád poradí a pomůže.

Co tě u nás čeká?

  • Pečovat o zákazníky Zaslat.cz, chytrybalik.cz, Zaslat.sk a chytrybalik.sk.
  • Komunikovat se zákazníky a, zodpovídat jejich dotazy o našich službách i jejích zásilkách. A to ať už telefonicky, mailem, nebo i na chatu .
  • Aktivně navazovat kontakty s našimi zákazníky.
  • Spolupracovat s dopravci, protože ne každý balíček dorazí k zákazníkovi bez problémů. To pak bývá malé dobrodružství, které vyžaduje i detektivní práci, abychom vše dotáhli do konce.
  • Také úzká spolupráce s kolegy z obchodního oddělení a oddělení vývoje.
  • Pracovat v systému Daktela, který nám usnadňuje komunikaci se zákazníky.
  • Budeš mít možnost využít a rozvíjet jazykové dovednosti, protože zásilky zasíláme do celého světa.
  • Pracovní doba od pondělí do pátku v čase 8 – 16, nebo 9 – 17.

Jak si tě představujeme?

  • Alespoň půl roku jsi už na podobné pozici pracoval.
  • Pokud umíš pracovat se systémem Daktela, je to pro tebe výhoda.
  • Máš výborné komunikační dovednosti a chuť pracovat s lidmi.
  • Tvoje Angličtina je alespoň na úrovni B1 - máme i anglicky mluvící zákazníky a kolegy na úrovni skupiny Alsendo.
  • Komplikace našich zákazníků umíš důsledně dořešit a snažíš se vždy najít nejlepší řešení pro zákazníka.
  • Stresu odoláváš a nenecháš se rozhodit.

Co ti můžeme nabídnout?

  • Fixní nástupní mzdu 30.000,- Kč, ke které mohou být připisovány měsíční bonusy dle předem definovaných splněných úkolů.
  • Kvalitní a zajímavý produkt, který může zákazníkům změnit pohled na svět logistiky a zasílání balíků.
  • Až 25 dní dovolené a k tomu 2 sick days.
  • Stravenky, které ti zaplatíme celé.
  • Kurzy angličtiny.
  • Multisport kartu za zvýhodněnou cenou.
  • Občerstvení a kávu a v letních dnech i zmrzlinu.
  • Kancelář v centru Brna.

Co musíš udělat, aby ses stal součástí Zaslat?

Pošli nám svůj životopis na emailovou adresu jobs@zaslat.cz.