Specialista
zákaznické péče

Rád si povídáš s lidmi a baví Tě tak trochu detektivní práce? Staň se členem týmu zákaznické péče Zaslat.cz a pečuj o naše zákazníky i jejich balíky na cestách po celém světě. To vše z kanceláře v centru Brna.

S dodávkou ani brašnou vás do ulic nepošleme, stačí, když si nasadíte sluchátka, nažhavíte klávesnici a připojíte se k našemu superhrdinskému týmu zákaznické péče! Zaslat.cz jen za minulý rok vyrostlo o 100 % a proto hledáme posily.

Co Tě u nás čeká?
  • Jestli Tě baví povídat si s lidmi, u nás se neztratíš. Hlavní náplní tvé práce bude právě odpovídat na všetečné dotazy našich zákazníků. Na telefonu, v emailu i na chatu.
  • Občas je to trochu detektivní práce, když se zásilka zatoulá, anebo když si někdo neví rady s objednáním, protože ne každý je kamarád s internetem.
  • Koronavirová doba nás naučila, že naše práce je víc než potřeba (díky naší službě jsou ve spojení i lidé, kteří by si jinak drobnosti a věci jen těžko předali, současně je nevyháníme do front na žádnou pobočku), ale také to, že náš tým šlape v kanceláři v historickém centru Brna u Malinovského náměstí, ale i na home office odkudkoliv.
  • Bude to odsýpat - každý měsíc máme víc a víc zákazníků, staráme se o víc a víc balíků. A s tím přichází jak jinak než víc a víc dotazů. Zodpovědět je a najít řešení v jakékoliv situaci je práce naší zákaznické péče.
Co od nás dostaneš?
  • Nástupní plat, který Ti nabízíme, je 25 tisíc korun, pokud ukážeš, že jsi nepostradatelným členem našeho Zaslat týmu, můžeš se dočkat jeho zvýšení již po 6 měsících.
  • Naše pracovní doba je 7,5 hodiny denně , každý den tak získáš 30 minut volna navíc. Kromě toho dostaneš 20 dní dovolené a 2 sick days.
  • Stravenky Ti po zkušební době zaplatíme celé, o kávu a svačinky během pracovní doby se Ti v naší kanceláři postaráme. Něco dobrého na zub se u nás vždy najde.
  • Dostaneš od nás i Multisportku - tu hlavně v létě rádi využíváme společně. A největší přednosti Zaslat?
  • Naše teambuildingy a všechny týmové akce, které, pokud korona dovolí, pořádáme opravdu často.
  • Nejraději pracujeme v naší kanceláři v centru Brna, chápeme ale, že občas každý potřebuje pracovat z domu a nemáme s tím problém.
Jak zjistit, jestli jsi ten pravý člověk pro nás?
  • Alespoň půl roku jsi už na podobné pozici strávil. Uháníme kupředu, balíková přeprava nikdy nespí, proto potřebujeme, abys byl i Ty schopný s zákazníky bez problémů komunikovat a zvládl po základním seznámení s procesy samostatně řešit jednotlivé úkony i dotazy.
  • My v Zaslat se při odbavování dotazů spoléháme na systém Daktela, pokud ji znáš, bude to pro Tebe výhoda. Pokud ne, nezoufej, stejně jako všichni kolegové na zákaznické péči, je i Daktela náš kamarád. V jejím prostředí se z trochou pomoci rychle zorientuješ.
  • Výbornou znalost práce s počítačem - píšeš všemi deseti? Pak máš velkou výhodu, občas by se našim kolegům hodilo psát všemi dvaceti, dotazů každodenně přijímáme stovky.
  • Možnost nástupu ihned - Vánoce, Velikonoce, narozeniny. Koronavirus, sankce, Brexit. V kalendáři i ve světě se stále něco děje, to vše má vliv na balíkovou přepravu a my se s tím musíme vypořádat. Pokud nám chceš pomoci, co nejdříve, místo Ti v Zaslat držíme již od 1.8.
  • Zaslat je globální firma, kolegy máme i na Slovensku a v Jihoafrické republice. Proto je důležité, abys zvládl angličtinu alespoň na úrovni B1. V tomto i dalších letech nás čeká růst do dalších zemí, zákaznická péče tak může být i pro Tebe jen začátek cesty se Zaslat.

Zaslat.cz
Co musíš udělat, aby ses stal součástí Zaslat?

Pokud tě nabídka zaujala a máš chuť to s námi zkusit, neváhej nás kontaktovat a poslat životopis na e-mail divilkova@zaslat.cz, nebo nám přímo zavolej a domluv si pohovor na čísle +420 730 595 919.

Zaslat životopis