Specialista
zákaznické péče

V Zaslat se máme fajn. Jsme otevření, mluvíme spolu narovinu a díky tomu práce odsýpá, jak má.

Naše práce je aktuálně ještě více potřebná, než kdy jindy. Doručujeme balíčky rodinám a blízkým u nás i v zahraničí, lidem v karanténě i těm nemocným. Pojďte s námi pomáhat! Právě teď hledáme posilu na zákaznickou péči v centru Brna s nástupem ihned.

Jak to v Zaslat vypadá a za co budeš zodpovědný/á?
  • Chceme tě na HPP, 7,5 hodinové směny (mezi 8. a 18. hodinou) + 30 minut pauza na jídlo
  • Telefonický kontakt se zákazníky a partnerskými dopravci
  • Zodpovídání e-mailových a chatových dotazů
Co určitě očekáváme?
  • Předchozí praxi na zákaznickém servisu alespoň 6 měsíců
  • Zkušenost se systémy pro zákaznická centra (používáme Daktelu, její znalost pro tebe bude výhodou)
  • Výbornou znalost práce s počítačem
  • Možnost nástupu ihned
Co by ti mělo být blízké?
  • Schopnost aktivně vést komunikaci se zákazníky po telefonu
  • Kvalitní psaný projev
  • Empatie
  • Samostatnost a zodpovědnost při řešení problémů
  • Chuť se dále rozvíjet, zákaznická může být jen začátek
  • Angličtina minimálně úroveň B1
Co nabízíme my?
  • Termín nástupu co nejdřív
  • Pracoviště v centru Brna
  • Denní přísun kávy, čerstvého ovoce, drobného občerstvení a ranních vtipů od kolegů
  • Stravenky, Multisport karta, kterou opravdu využíváme
  • Práci v pohodovém a přátelském týmu
  • Nástupní plat 23 000 Kč + osobní ohodnocení

Zaslat.cz

Pokud tě nabídka zaujala a máš chuť to s námi zkusit, neváhej nás kontaktovat a poslat životopis na e-mail beranova@zaslat.cz, nebo nám přímo zavolej a domluv si pohovor na čísle +420 775 360 525.

Zaslat životopis