Pracovník zákaznické podpory

Zaslat.cz - ukáže možnosti přepravy a balík s péčí doručí. Žijeme ve světě logistiky a zásilky našich zákazníků jsou pro nás denním chlebem. Rozhodně se nenudíme a svou práci máme rádi.

Chceš přidat ruku k dílu a podílet se na rozvoji firmy, pro kterou jsou zákazníci na prvním místě? Hledáme komunikativní a pracovité lidi. Nepožadujeme speciální dovednosti ani předchozí zkušenosti. Důležitější je pro nás přístup k práci: chuť na sobě pracovat, schopnost řešení problémů a proaktivní přístup.

Co bude náplní tvé práce?
  • denní kontakt se zákazníky – komunikujeme telefonicky, přes e-maily i na online chatu
  • pomáháme s obecnými dotazy, objednávkami, řešíme požadavky, radíme
  • přání a požadavky našich klientů pak vyřizujeme i s našimi partnery - přepravními společnostmi
Co od tebe očekáváme?
  • schopnost aktivní komunikace se zákazníky
  • schopnost vcítit se do situace druhých
  • samostatnost a zodpovědnost při řešení problémů
  • znalost práce s počítačem, internetem a kancelářským softwarem
  • dobrou náladu, optimistický pohled na svět
  • chuť a motivaci se neustále rozvíjet
  • alespoň základy angličtiny
  • zkušenosti s prací na zákaznickém servise výhodou
Co nabízíme my?
  • nástup možný ihned
  • pracoviště v centru Brna v ulici vedle Malinovského náměstí
  • stravenky, denní přísun kávy, čerstvého ovoce a drobného občerstvení
  • práci v nadšeném, pohodovém a přátelském týmu
  • nástupní plat od 23 000 Kč + osobní ohodnocení
  • vstřícný přístup při schvalování dovolených

Zaslat.cz

Pokud tě nabídka zaujala a máš chuť to s námi zkusit, neváhej nás kontaktovat a poslat životopis na e-mail slunecko@zaslat.cz, nebo nám přímo zavolej a domluv si pohovor na čísle +420 776 334 889.