Omezení doručování z důvodu povodňové situace

Customer Experience Specialist

Nabízíme logistické řešení na míru pro jakékoliv podnikání. Klíčová je pro nás zejména podpora podnikatelů všech velikostí a zaměření. A proto potřebujeme Tebe - zapáleného customer experience specialistu, který se postará o to, aby naši zákazníci měli bezproblémovou a konzistentní zkušenost s naší platformou a zasílání balíčků pro ně nebylo nezbytné trápení, ale naopak příjemný zážitek.

Již od roku 2014 se snažíme měnit logistiku k lepšímu. Platforma dopravců, kterou nabízíme, pomáhá firmám odesílat balíky po celém světě s maximálním komfortem. Od roku 2022 jsme součástí mezinárodní logistické skupiny Alsendo, lídra na trhu logistických řešení ve střední a východní Evropě.

Koho hledáme?

Specialistu, který přivede zákazníka do středu pozornosti. Bude se soustředit na potřeby zákazníků a měl by přicházet s nápady, jak tyto potřeby naplňovat.

Co tě u nás čeká

  • Budeš sbírat, analyzovat a využívat zpětné vazby od zákazníků pro kontinuální zlepšování našich služeb.
  • S cílem reagovat na očekávání zákazníků budeš spolupracovat s různorodými týmy napříč celou společností - od marketingu přes obchod nebo zákaznickou péči až po vývojové oddělení.
  • Také bude vypracovávat a implementovat “úkoly” zaměřené na zlepšení celkové zákaznické zkušenosti.
  • A dále očekáváme
  • vytváření a řízení kanálů oboustranné komunikace s našimi zákazníky prostřednictvím různých platforem (sociální média, webové stránky, mobilní aplikace atd.).
  • Identifikování a implementování nejnovějších trendů a technologií v oblasti zákaznické zkušenosti.
  • A sledování a reportování klíčové metriky zákaznické zkušenosti.

Jak si tě představujeme?

  • Jsi empatický/á a dokážeš pochopit, co zákazník chce. Umíš to přesně popsat, interpretovat do firmy správným jazykem typickým pro daný tým.
  • Máš zkušenosti s řízením projektů.
  • Jsi schopný/á analyzovat data a vyvozovat z nich závěry pro zlepšení zákaznické zkušenosti.
  • Umíš správně komunikovat se zákazníky. a pak i interpretovat jejich potřeby různým týmům.
  • Máš inovativní a proaktivní přístup k řešení problémů.
  • Dokážeš porozumět i technickým řešením a máš chuť se učit a ponořit do tajů vývoje.
  • A minimálně 3 roky praxi v oblasti zákaznické zkušenosti, marketingu anebo podobné roli.
  • Pokud máš zkušenosti s UX, bude to pro Tebe výhodou.

Co ti můžeme nabídnout?

  • Především práci se zajímavým produktem, který může zákazníkům změnit pohled na svět logistiky a zasílání balíků.
  • Různorodost složení společnosti, která má vlastní vývojové oddělení i vlastní marketing.
  • Zázemí malé firmy spolupracující s významnou nadnárodní skupinou. Umožňuje rychle měnit věci s podporou silného finančního partnera.
  • 25 dní dovolené a k tomu 2 sick days.
  • Příspěvek na stravu.
  • Multisport kartu za zvýhodněnou cenou.
  • Občerstvení a kávu a v letních dnech i zmrzlinu.
  • Kancelář v centru Brna s možností parkování.

Co musíš udělat, aby ses stal součástí Zaslat?

Pošli nám svůj životopis na emailovou adresu jobs@zaslat.cz.