Specialista zákaznické péče - čeština

V Zaslat se máme fajn. Jsme otevření, mluvíme spolu narovinu a díky tomu práce odsýpá, jak má.

Se sluchátkem za uchem jsme jako doma a díky práci na zákaznické lince máme skvělou vyřídilku, kterou uplatníme i v osobním životě. Baví nás komunikovat s lidmi, pomáhat jim s problémy a nabízet ta nejlepší řešení. Máme totiž skvělou motivaci. Pokud se budeme snažit, šéf nás vezme v létě do Chorvatska na jachtu. Je to profi kapitán nejen v práci. A teď, ať je to jasnější:

Jak to v Zaslat vypadá a za co budeš zodpovědný/á?
  • chceme tě na HPP, 8 hodinové směny (mezi 8. a 18. hodinou)
  • telefonický kontakt se zákazníky a partnerskými dopravci
  • zodpovídání e-mailových a chatových dotazů
Co by ti mělo být blízké?
  • schopnost aktivně vést komunikaci se zákazníky po telefonu
  • kvalitní psaný projev
  • empatie
  • samostatnost a zodpovědnost při řešení problémů
  • znalost práce s počítačem, internetovým prohlížečem
  • chuť se dále rozvíjet, zákaznická může být jen začátek
  • angličtina výhodou
  • Máš zkušenosti se zákaznickým servisem? Uvítáme i tvoje nové nápady!
Co nabízíme my?
  • nástup třeba hned, ideálně už od 1. 10. 2019
  • pracoviště v centru Brna
  • denní přísun kávy, čerstvého ovoce, drobného občerstvení a ranních vtipů od kolegů
  • stravenky, Multisport karta, kterou opravdu využíváme
  • práci v pohodovém a přátelském týmu
  • nástupní plat od 23 000 Kč + osobní ohodnocení

Zaslat.cz

Pokud tě nabídka zaujala a máš chuť to s námi zkusit, neváhej nás kontaktovat a poslat životopis na e-mail beranova@zaslat.cz, nebo nám přímo zavolej a domluv si pohovor na čísle +420 775 360 525.

Zaslat životopis