Se Zaslat.cz pošlete balík až na konec světa!

Tři roky provozu internetové přepravní služby Zaslat.cz jsme nabízeli přepravu zásilek pouze po ČR a Evropě. Na podzim roku 2017 jsme konečně vyslyšeli vaše prosby a do nabídky našich služeb přidali celý svět!

A kdo je ten spasitel, který nám přepravu opravdu kamkoliv zprostředkuje? Nikdo jiný, než přepravní společnost s více než stoletou tradicí – UPS. Jedná se o globální společnost, jednu z nejvíce uznávaných a obdivovaných značek na světě. Každý den zvládají tok zboží, peněžních prostředků a informací ve více než 200 zemích a teritoriích po celém světě.

O přepravě přes UPS

Nejprve jsme pro vás spustili exporty zásilek z ČR do světa, importy ještě bohužel ne. Do budoucna plánujeme taktéž kombinaci poslat balík odkudkoliv kamkoliv. UPS nabízí vícero režimů, my jsme pro vás prozatím spustili dva:

  • UPS EXPRESS SAVER expresní přeprava, kdy jsou zásilky doručeny klidně na konec světa v rozmezí 1-3 dnů.
  • UPS EXPEDITED – běžná přeprava s dobou doručení zásilky okolo 5 pracovních dnů (v obou případech záleží dle destinace).

UPS EXPEDITED avšak není možné využít pro zásilky po Evropě. Pro evropské destinace nabízíme na Zaslat.cz přepravce DPD a GLS, kteří vyjdou finančně příznivěji. UPS se po Evropě vyplatí pouze u expresních zásilek. Pro zásilky mimo Evropu již máte na výběr z obou možností.

Vaše zásilka může být vyzvednuta v ten den, kdy vytvoříte objednávku přes Zaslat.cz, jestliže to stihnete do 12:00 hod. V opačném případě může být vyzvednuta nejdříve následující pracovní den. Můžete si také zvolit přibližně dvouhodinové okno, kdy si u vás kurýr může balíček vyzvednout. V případě UPS EXPRESS SAVER je doručena poté opravdu expresně, maximálně do 3 pracovních dnů u těch nejvzdálenějších lokalit.

Jak si můžete vyzvednutí zásilky kurýrem UPS objednat přes Zaslat.cz?

Na úvodní stránce Zaslat.cz vyplníte úvodní formulář, jak jste byli zvyklí do teď  – vyplníte adresu odesílatele a příjemce (POZOR! Pro výpočet ceny je nutné zadat správné PSČ, bez něj vám systém nenabídne žádnou službu!) a zadáte rozměry a váhu balíku. Jestliže se destinace, kam balík zasíláte, nachází v celní oblasti, vaše zásilka bude pravděpodobně podléhat celnímu řízení. Abychom zajistili bezproblémové a co nejrychlejší doručení, budeme od vás potřebovat doplňující informace, a ty jsou:

  • Důvod exportu (dokumenty, dárky, komerční zboží, vzorky či reklamace).

Jestliže posíláte jen dokumenty či dárky, následující informace již po vás chtít nebudeme. V ostatních případech vás ještě poprosíme o následující:

  • Plátce celních poplatků (kdo bude v případě vyměřeného cla platit celní poplatky, zda odesílatel či příjemce);
  • Plátce DPH (zda posíláte balík jako soukromá osoba či plátce DPH);
  • Vytvoření faktury (ke každé zásilce směrující do celní oblasti musí být přiložena ve třech vyhotoveních obchodní nebo proforma faktura, která dokládá obsah a hodnotu zboží -> jestliže fakturu nemáte, vytvoříme vám ji my);
  • Obsah a hodnota zásilky.

Jakmile máte tento krok vyplněný, pak se opět vracíte k běžné objednávce, jak jste byli zvyklí doposud. Vyplníte kontaktní údaje o odesílateli a příjemci a objednávku uhradíte. Podstatná změna je v tom, že každé dodatečné změny v objednávce jsou přepravcem zpoplatněny. Z toho důvodu je v tento moment naše zákaznická podpora informována o vaší objednávce. Ještě ji ale neodesíláme přepravci. Naše zákaznická podpora vás bude v brzké době telefonicky kontaktovat a celou objednávku s vámi ještě projde. Až po tomto hovoru objednávku odesíláme přepravci a stává se závaznou.

Je něco, co s UPS nesmíte zasílat?

Obsah vyloučený z přepravy je prakticky totožný, jako je tomu v případě pozemní přepravy (např. alkohol, léky, lidské a zvířecí ostatky, umělecká díla, osobní doklady atp.). Pro leteckou přepravu jsou navíc zakázány nádoby pod tlakem, výbušné látky a předměty, plyny a zkapalněné podchlazené plyny a jiné, celý seznam naleznete ZDE.

Máte ještě nějaký dotaz? Jsme tu pro vás, tak se ptejte!

 

POSLAT BALÍK PŘES UPS