Pokud jste spíše mobilní typ a vše nejradši vyřešíte snadno a hned z vašeho chytrého telefonu, pak určitě oceníte mobilní aplikaci pro objednání přepravy vašich zásilek – aplikaci Zaslat.cz. Díky aplikaci nemusíte čekat, až přijdete domů k vašemu počítači, přepravu objednáte klidně z kavárny nebo fitness centra.
Všichni máme občas na spěch. Většina přepravců uzavírá objednávky na následující den kolem 19:00 hod, kdo to má vždy stíhat? Od toho je tu mobilní aplikace, díky které máte poštovní služby doslova ve vaší kapse.
Co všechno mobilní aplikace Zaslat.cz umí?
1. Objednávka přepravy – kurýr už je na cestě k vám!
Jedna z hlavních výhod přepravní služby Zaslat.cz je ta, že se nemusíte se zásilkami nikam vláčet, kurýr si pro balík přijede přímo k vám domů nebo do práce. Mobilní aplikace Zaslat.cz posouvá pohodlí objednávky ještě dále – nemusíte čekat, až budete sedět u počítače, objednat kurýra můžete kdekoliv, kde máte svůj chytrý telefon (a to máte určitě 24 hodin denně 😊). Pokud se na jedné adrese nebudete zdržovat, můžete si objednat přepravu se zanesením na sběrné místo a navíc ještě více ušetříte.
2. Vyberete si přepravce, který vašemu balíku padne jako ušitý.
Přímo v mobilní aplikaci zvolíte, jaký kurýr pro váš balík pojede. Rozhodnout se můžete podle váhy a velikosti vašeho balíku, cílové destinace, ceny či osobních preferencí. Sdružujeme přední české a evropské přepravní společnosti na jedno místo, nemělo by se vám stát, že byste si přepravce nevybrali. Pro přepravu běžných zásilek využíváme přepravce GLS a DPD, pro nadrozměrné Toptrans a pro zásilky za hranice Evropské unie prémiovou přepravní službu UPS.
3. Pokročilé push notifikace
Jakmile obdržíme objednávku, informujeme vás prostřednictvím push notifikací o všech důležitých informacích týkajících se vaší zásilky. Kdy si u vás řidič balík vyzvedne, jeho telefonní číslo, pokud by se balík cestou někde zdržel i kdy je doručen příjemci – o tom všem vám dáme info pomocí upozornění ve vašem chytrém telefonu. O vašem balíčku vám zkrátka už nic neunikne. Často nicneříkající Track and Trace, na které jste zvyklí u pošty, tady nečekejte.
4. Jak správně balík zabalit, co určitě neposílejte i rychlý kontakt na zákaznickou podporu.
Aplikaci můžete brát i jako rychlého parťáka, který vám odpoví na všechny důležité dotazy, které s vašim balíkem souvisejí. Balík zabalit určitě zvládnete, zvládnete ho ale vhodně zabalit pro přepravu systémovými balíkovými přepravci? Vše, co potřebujete vědět, v aplikaci naleznete. A pokud vám na něco odpovědět nedokáže, můžete se okamžitě spojit se zákaznickou podporou, která už vám zodpoví opravdu vše.
Pro rychlý náhled do aplikace se podívejte na krátkou ukázku: